جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پاکت های بسته بندی قهوه

پاکت های بسته بندی قهوه

 پاکت های بسته بندی قهوه ، قهوه محصولی پر مصرف و پرطرفدار است که اخیرا در کشور ما با برند های تجاری مختلفی عرضه می شود و جهت ورود به بازار و جذب مشتری علاوه بر کیفیت خود قهوه، بسته بندی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.


قهوه از آن دسته محصولاتی می باشد که علاوه بر تنوع دانه قهوه بر حسب مکان برداشت مانند: برزیل، پرو، کوبا، کنیا و ویتنام و نوع فرآوری دانه قهوه که با فرآیند های ترکیبی نظیر آسیاب کردن و بو دادن باعث بوجود آمدن طعم ها و رنگ هایی مانند عربیکا، گلد، کلاسیک و غیره طبقه بندی می گردد. همینطور در کنار حساسیت های این گروه متنوع افزدونی هایی نظیر پودر شیر، پودر شکر، هم با قهوه همراه می شود. لذا حفظ و نگه داری عطر و طعم انواع قهوه، نیازمند بسته بندی با آنالیز و ترکیب خاص می باشد.
بسته بندی قهوه علاوه بر جذابیت بصری می بایست از آنالیز مناسبی هم برخودار باشد. پاکت های چند لایه بسته بندی قهوه با شکل ها و مدل های مختلف مانند : پاکت ایستاده زیپدار، پاکت باکس پوچ یا فلت باتم و پاکت سایدگاست از انواع خاص پاکت بسته بندی قهوه محسوب می شوند.

روش های بسته بندی


بسته بندی های چند لایه متداول ترین انتخاب برای بسته بندی قهوه می باشد که علاوه بر امکان استفاده از یک‌ چاپ جذاب، امکان حفاظت طولانی مدت از کیفیت قهوه را ممکن می سازد. قهوه چه بصورت دانه سالم و چه بصورت آسیاب شده از خود گازی متصاعد می کند که می تواند باعث باد کردن و تخریب پاکت شود لذا ما در در گاما پک روی پاکت های قهوه، سوپاپ های مخصوص دانه ی قهوه و قهوه آسیاب شده را نصب می کنیم.

 

جنس پاکت های بسته بندی


جنس پاکت های قهوه علاوه بر ایجاد شرایط ماندگاری می تواند تامین کننده ی سلیقه مشتری نیز باشد به همین سبب پاکت قهوه  علاوه بر داشتن گرافیک و طراحی مناسب قابلیت حفاظت در برابر فاکتورهای تخریب مانند نور، اکسیژن و رطوبت را به واسطه آنالیزهای ترکیبی از موادی مانند کاغذ ، فویل آلومینیوم، متالایز، انواع فیلم های پلیمری و حتی پلی آمید میسر می سازد.‌