این مدل از بسته بندی چون طیف وسیعی از مخاطبین خاص را در جامعه فرا می خواند مهم ترین ویژگی یا شاخص آنها گرافیک و طراحی آن می باشد اصلی ترین عامل انتخاب این محصولات برند آنها می باشد .الویت کلیه برندها چه آنها که سرشناس هستند و چه آنها که گمنام هستند بر ارائه گرافیک جذاب و زیبای بسته بندی می باشدچرا که آنچه که خود اسباب ارتقا سلامت و زیبایی است باید از بسته بندی زیبا و جذاب برخوردار باشدلذا انتخاب رنگ های متناسب با محصول و در عین حال گرم و جذاب از اهمیت بالا برخوردار است اما تلقین متانت و وقار همراه با ایجاد شان و منزلت در خریدار یکی از ترفندهایی که توسط بسته بندی برای این محصولات پیاده سازی می شود . در بسته بندی انعطاف پذیر رنگ های تند و متفاوت ، فیلم های مات، ابعاد متعارف و بعضا منطبق با محتوا می تواند شگرد خوبی جهت جذب مخاطب باشد