شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاکت ایستاده زیپدار

پاکت ایستاده زیپدار

پاکت ایستاده زیپدار یکی از بهترین گزینه های بسته بندی می باشد که می تواند صفحه نمایشی برای معرفی محصولات شما باشد.

پاکت های ایستاده با استفاده از یک زیره یا همان کاست، به صورت خود به خود با دوامی مناسب می ایستند. پاکت های ایستاده بسته بندی به کمک بسته شدن زیپ روی آنها نفوذ ناپذیر شده و از محصولات داخل آن ها به بهترین شکل ممکن محافظت می شوند.[صفحه محصول]

 

پاکت ایستاده زیپدار

مزیت های پاکت ایستاده زیپدار (stand up zipper pouch)

پاکت های استندآپ در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید می باشد گروه پاکت های شفاف و پنجره دار ایستاده زیپدار، محصولات داخل خود را به وضوح نمایش می دهند. تاثیر ورود پاکت های ایستاده زیپدار در صنایع و واحد های مصرف کننده، در گام اول کاهش هزینه سرمایه گذاری جهت تهیه ماشین آلات بسته بندی می باشد که به طبع داشتن ماشین بسته بندی، لزوما لفاف بسته بندی و همچنین ادوات چاپ لفاف بسته بندی نظیر کلیشه و سیلندر الزامی است. تمامی این موارد هزینه بالایی دارد و می توان با جایگزینی پاکت به جای لفاف ریسک سرمایه گذاری را کاهش داد.

به طور عموم اغلب محصولات قابل عرضه در بازار می توانند جهت بسته بندی از پاکت های استندآپ می توانند استفاده کنند. اما به طور خاص اغلب محصولاتی که به دنبال تمایز و ایجاد انگیزه در مخاطبین و مشتریان خود هستند از پاکت استندآپ زیپدار استفاده می نمایند که در حال حاضر محصولاتی مانند: آجیل و خشکبار، چای و قهوه، شیرینی و شکلات، آرایشی و بهداشتی و مکمل های دارویی و غذای حیوانات از این نوع پاکت استفاده می نمایند.

جنس و موارد اولیه پاکت های ایستاده زیپدار

در طراحی پاکت ایستاده زیپدار علاوه بر ایجاد جذابیت می بایست از ظرفیت حداکثری چاپ بر روی پاکت بهره برد. لذا طراحی پاکت های بسته بندی و بدست آوردن المان های تاثیر گذار نیاز مبرم به طراحان خبره را در این صنعت آشکار می سازد. تلفیق رنگ و گرافیک با آنالیز بسته بندی و همچنین محتوای آن می تواند باعث خلق اثری جذاب در مراکز عرضه و فروشگاه ها گردد. آنالیز این نوع پاکت ها بسته به محصول داخل آنها می تواند انتخاب و یا ترکیبی از انواع فیلم های پلیمری، فویل آلومنیوم، انواع کاغذ به صورت دو یا چند لایه باشد.