جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بسته بندی ادویه

پاکت بسته بندی ادویه

پاکت بسته بندی ادویه باتوجه به تنوع در انواع ادویه متفاوت می باشد. از آن جا که ادویه در مقابل رطوبت و اکسیژن خواص اصلی خود را از دست می دهد پاکت بسته بندی ادویه می بایست نسبت به عبور دو مورد فوق از مقاومت بالایی برخوردار باشد. بکی دیگر از عوامل مهم در طراحی و انتخاب آنالیز پاکت بسته بندی ادویه مقاومت لایه های پاکت به جدا نشدن از یکدیگر (دلمینه نشدن) در برابر نفوذ روغنی که بعضی از ادویه ها در بسته بندی از خود آزاد می کنند می باشد

ادویه هایی مانند : زرچوبه و فلفل سیاه از جمله ادویه هایی هستند که روغن آزاد شده از آنها لایه های پاکت بسته بندی ادویه را از یکدیگر جدا می کند. از این رو برای پاکت بسته بندی ادویه آنالیز سه لایه ایی که لایه میانی آن پلی استر باشد توصیه می شود. همچنین برای انتخاب مدل پاکت بسته بندی ادویه پاکت ایستاده زیپدار در اولویت و سه طرف دوخت زیپدار انتخاب بعدی می باشد. یکی از اصلی ترین اولویت در طراحی پاکت بسته بندی ادویه داشتن پنجره ی شفاف برای رویت ادویه داخل بسته بندی می باشد. چا که رویت ادویه در داخل پاکت برای مشتری در هنگام انتخاب و خرید بسیار مهم می باشد.

 

مزایای بسته بندی ادویه توسط پاک های چند لایه

بسته بندی ادویه در پاکت های چند لایه به شکل ایستاده زیپدار، علاوه بر افزایش زمان ماندگاری ادویه باعث حفظ شاخص های کیفیت ادویه مانند : عطر، طعم و رنگ ادویه می باشد و داشتن تنوع در سایز ها و اوزان مختلف ادویه در پاکت سبب ایجاد تنوع در مارکت و ایجاد رغبت و انگیزه در خریدار می گردد برای بسته بندی در مارکت می باشد.

مدل دیگری از پاکت بسته بندی ادویه ها، پاکت چهار طرف دوخت یا سایدگاست می باشد که برای بسته بندی احجام و اوزان بالا استفاده می شود. این پاکت بسته بندی ادویه جهت بازار عمده و فله فروشی، رستوران ها و کیترینگ ها کاربرد دارد و نهایتا با انواع پاکت بسته بندی تمام سلایق بازار اعم از خانوار تا رستوران ها تامین می گردد.