شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاکت بسته بندی پوشاک

پاکت بسته بندی پوشاک

پاکت بسته بندی پوشاک : امروزه، بسته بندی در صنعت مد و پوشاک دارای درجه اهمیت بالایی می باشد و برای نمایش ارزنده تر در این صنعت کاربرد فراوانی دارد. بسته بندی شکیل و مناسب یکی از ارکان مهم رقابت و برند سازی برای پوشاک است. یکی از محصولاتی که کمتر به بسته بندی آن توجه شده است بسته بندی پوشاک می باشد. خصوصا لباس های زیر، حوله و جوراب ، که برای رقابت، دیده و گزیده شدن در بازاراز طریق بسته بندی می توانند به این مهم دست یابند.

تاثیرات بسته بندی پوشاک در ارتقا سطح برند محصولات

  • تبلیغ آسان نام و برند تجاری روی بدنه پاکت
  • جذب مشتریان خاص پوشاک
  • ماندگار کردن لوگو و برند پوشاک در ذهن مشتریان

مزایای بسته بندی پوشاک با استفاده از پاکت های انعطاف پذیر

پاکت بسته بندی پوشاک کمک می کند که کالاهای مشابه از یکدیگر تشخیص داده شوند. عرضه پوشاک با بسته بندی مناسب، روشی کاربردی برای انتقال پیام محصول به مشتریان است و اثرگذار بر تصمیم گیری آن ها در زمان خرید می باشد.

لفاف بسته بندی پوشاک برای حفاظت بیشتر محصولات در مقابل آلودگی محیط (خاک و میکروب) و صدمات ناشی از حمل و نقل و انبار کردن صورت می گیرد.

در فروشگاه هایی که خریدار با انواع پوشاک به طور مستقیم در ارتباط است پاکت بسته بندی پوشاک، مانند فروشنده ایی عمل می کند که در قفسه مارکت قرار دارد و معرفی نامه آن محصول می باشد.

مشتریان اغلب، محصولات یک برند را می خرند؛ به خصوص هنگامی که مشتری، برندی را پیدا کند که مورد پسند و تایید او باشد بسته بندی یکی ازمواردی است که به برقراری ارتباط موثر مصرف کننده، با یک برند خاص، کارآمد می باشد.

پاکت های بسته بندی پوشاک در برند سازی و جلب توجه در بازار پوشاک، از اصلی ترین ابزار فروش به حساب می آیند. این انتخاب می تواند شامل : پاکت های سه طرف دوخت زیپدار و ایستاده زیپدار باشد که به دلیل داشتن گاست کف یا همان پاشنه به جهت ایستایی پاکت محصول، امکان نمایش و نگه داری بهتر در قفسه فروشگاه ها و حتی در کمد لباس مصرف کننده نهایی را دارند و همچنین اثرات گرافیکی و طراحی در پاکت بسته بندی پوشاک بر جذب مشتری موثر می باشد طراحی مدل ها و اشکال مختلف پنجره بر روی پاکت ها، که اغلب شفاف هستند تا امکان رویت نوع و رنگ پوشاک  را فراهم سازند.

 اخیرا طرح های چاپی با زمینه ی مات در بازار بسته بندی پوشاک متداول شده است که زمینه ی مات پاکت پوشاک تداعی کننده لطافت در نگاه مشتری می گردد و اساسا لطافت با ذات پوشاک موافقت و تناسب زیادی دارد در نتیجه ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید و انتخاب محصول می شود.

به طور کلی یک بسته بندی مناسب برای پوشاک، باید علاوه برکیفیت مطلوب، دارای ویژگی هایی مانند :  سهولت در استفاده از پاکت بسته بندی، فهرستی ازتوضیحات تکمیلی در رابطه با جنس لبا‌س، نحوه شستشو و نمایشی واضح ازفرم لباس را دارا باشد که این امر بسیار تاثیر گذار بر فروش پوشاک می باشد. این پاکت ها در مدل های مختلف ( استندآپ زیپدار، فلت باتم یا باکس پوچ، سایدگاست و سه طرف دوخت زیپدار ) از تولیدات مجموعه صنایع بسته بندی گاما پک می باشد.