پاکت بسته بندی پوشاک : امروزه، بسته بندی در صنعت مد و پوشاک دارای درجه اهمیت بالایی می باشد و برای نمایش ارزنده تر در این صنعت کاربرد فراوانی دارد. بسته بندی شکیل و مناسب یکی از ارکان مهم رقابت و برند سازی برای پوشاک است. یکی از محصولاتی که کمتر به بسته بندی آن توجه شده است بسته بندی پوشاک می باشد. خصوصا لباس های زیر، حوله و جوراب ، که برای رقابت، دیده و گزیده شدن در بازاراز طریق بسته بندی می توانند به این مهم دست یابند.
تاثیرات بسته بندی پوشاک در ارتقا سطح برند محصولات
- تبلیغ آسان نام و برند تجاری روی بدنه پاکت
- جذب مشتریان خاص پوشاک
- ماندگار کردن لوگو و برند پوشاک در ذهن مشتریان
مزایای بسته بندی پوشاک با استفاده از پاکت های انعطاف پذیر
• پاکت بسته بندی پوشاک کمک می کند که کالاهای مشابه از یکدیگر تشخیص داده شوند. عرضه پوشاک با بسته بندی مناسب، روشی کاربردی برای انتقال پیام محصول به مشتریان است و اثرگذار بر تصمیم گیری آن ها در زمان خرید می باشد.
• لفاف بسته بندی پوشاک برای حفاظت بیشتر محصولات در مقابل آلودگی محیط (خاک و میکروب) و صدمات ناشی از حمل و نقل و انبار کردن صورت می گیرد.
• در فروشگاه هایی که خریدار با انواع پوشاک به طور مستقیم در ارتباط است پاکت بسته بندی پوشاک، مانند فروشنده ایی عمل می کند که در قفسه مارکت قرار دارد و معرفی نامه آن محصول می باشد.
• مشتریان اغلب، محصولات یک برند را می خرند؛ به خصوص هنگامی که مشتری، برندی را پیدا کند که مورد پسند و تایید او باشد بسته بندی یکی ازمواردی است که به برقراری ارتباط موثر مصرف کننده، با یک برند خاص، کارآمد می باشد.
پاکت های بسته بندی پوشاک در برند سازی و جلب توجه در بازار پوشاک، از اصلی ترین ابزار فروش به حساب می آیند. این انتخاب می تواند شامل : پاکت های سه طرف دوخت زیپدار و ایستاده زیپدار باشد که به دلیل داشتن گاست کف یا همان پاشنه به جهت ایستایی پاکت محصول، امکان نمایش و نگه داری بهتر در قفسه فروشگاه ها و حتی در کمد لباس مصرف کننده نهایی را دارند و همچنین اثرات گرافیکی و طراحی در پاکت بسته بندی پوشاک بر جذب مشتری موثر می باشد طراحی مدل ها و اشکال مختلف پنجره بر روی پاکت ها، که اغلب شفاف هستند تا امکان رویت نوع و رنگ پوشاک را فراهم سازند.
اخیرا طرح های چاپی با زمینه ی مات در بازار بسته بندی پوشاک متداول شده است که زمینه ی مات پاکت پوشاک تداعی کننده لطافت در نگاه مشتری می گردد و اساسا لطافت با ذات پوشاک موافقت و تناسب زیادی دارد در نتیجه ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید و انتخاب محصول می شود.
به طور کلی یک بسته بندی مناسب برای پوشاک، باید علاوه برکیفیت مطلوب، دارای ویژگی هایی مانند : سهولت در استفاده از پاکت بسته بندی، فهرستی ازتوضیحات تکمیلی در رابطه با جنس لباس، نحوه شستشو و نمایشی واضح ازفرم لباس را دارا باشد که این امر بسیار تاثیر گذار بر فروش پوشاک می باشد. این پاکت ها در مدل های مختلف ( استندآپ زیپدار، فلت باتم یا باکس پوچ، سایدگاست و سه طرف دوخت زیپدار ) از تولیدات مجموعه صنایع بسته بندی گاما پک می باشد.