شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بسته بندی مکمل ورزشی - گاماپک - گاماپک بسته بندی گاماپک صنایع بسته بندی - پودر بدن سازی

پاکت های بسته بندی انواع پودر و مکمل بدنسازی

بسته بندی مکمل ورزشی ، پاکت بسته بندی پودر و مکمل بدنسازی : با توجه به مصرف روز افزون پودرهای بدنسازی و مکمل های ورزشی که به تنوع بسته بندی نیازمند است. برای این دسته از محصولات ورزشی، بسته بندی های انعطاف پذیر بخصوص پاکت های منعطف و لفاف های چند لایه، سهم عمده ای در ارائه مکمل های بدنسازی به بازار دارند. از آنجایی که تولید کنندگان داخلی این محصولات روز به روز سهم بیشتری از بازار رقبای خارجی را به خود تخصیص می دهند صنایع بسته بندی می بایست مطابق با استاندارد های جهانی برای این دسته از محصولات، بسته بندی مناسبی را ارائه نمایند.

پاکت بسته بندی پودرهای بدنسازی (بسته بندی مکمل ورزشی) به صورت : ایستاده زیپدار(استندآپ) و باکس پوچ (فلت باتم) که در ابعاد مختلف قابل تولید هستند نسبت به بسته بندی این محصولات در بطری ها و جارها، دارای مزایای زیر می باشد.

  • به صرفه تر و ارزان تر بودن پاکت چندلایه زیپدار نسبت به بطری و ظروف جار ( دبه ای شکل )
  • راحتی تخلیه پودر به واسطه داشتن زیپ روی پاکت برای باز و بسته کردن در استفاده های مکرر
  • راحتی حمل و نقل پاکت های انعطاف پذیر به دلیل داشتن دسته نسبت به دبه های پلاستیکی

(صنایع بسته بندی گاما پک، قابلیت نصب انواع دسته مانند : دسته ی دو سوراخ، سه سوراخ و بیضی کوتاه و بلند را بر روی انواع پاکت ها   دارد)

  • پاکت های بسته بندی ابعاد تبلیغاتی وسیعتربه صورت مسطح، با جذابیت بیشتر را دارا می باشند.
  • قابلیت چاپ مات و براق و چاپ یووی برجسته بر روی کف و کناره پاکت بسته بندی (گاست ها)
  • رعایت موازین بهداشتی حین‌ پاکت سازی مانند : فضای بهداشتی و ایزوله (clean room) و سایراستاندارد های ذکر شده در GMP های خاص بسته بندی کالاهای دارویی، غذایی و بهداشتی

 

یکی از خطرات تولید در حوزه مکمل های بدنسازی، فعالیت افراد سودجو و کلاهبردار است که ارائه دهنده ی پودر و داروی بدنسازی ناسالم ازجمله : مکمل ها و گینرهای جعلی و فیک با برند های مشابه می باشند. این گروه با توجه به نپرداختن هزینه های تولید این محصولات وعدم داشتن تعهد و مسئولیت در تهیه مواد استاندارد و باکیفیت، با ترفند های خاصی، برند های شناخته شده و موجود در بازار را جعل می نمایند. که متاسفانه خطرات جسمی و جانی برای مصرف کنندگان این محصولات، به همراه دارد. همینطور از نظر اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان این حوزه را دچار آسیب های زیان باری می کنند و آنان را به مرحله ورشکستگی و انحلال می کشانند.

امروزه چاپخانه ها برای مبازره با جعل و سوء استفاده و ایجاد محدودیت در کپی برداری در چاپ لفاف های انعطاف پذیر، به انواع چاپ امنیتی و خاص مانند : چاپ هولوگرام، چاپ مات و براق و چاپ برجسته یووی، روی آورده اند. که این نقطه ی قوتی جهت انتخاب پاکت های انعطاف پذیر به عنوان بسته بندی مناسب و تاثیرگذار است و همچنین اطمینان خاطر را برای تولید کنندگان و مشتریان ازاصل بودن و مرغوب بودن این محصولات دارویی فراهم می سازد.